بانک انواع آموزشی

آموزش کده (بایددر هر لحظه زندگی کرد.)

بانک انواع آموزشی

آموزش کده (بایددر هر لحظه زندگی کرد.)

بانک انواع آموزشی

(به بانک انواع آموزشی خوش آمدید) تهیه ی انواع آموزش های مربوط به وب وکامپیوتر.و....

قصد ما تهیه ی محتوای خوب عالی برای بازدید کنندگان محترم هستیم
آموزش های متفاوت

ارتباط با ما

turk.and.us@gmail.com

تبلیقات پذیرفته میشود

10 راه مطمئن برای مقابله با اضطراب و تقویت نوشتن

Admin.AT | شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۰۴ ق.ظ


10 راه مطمئن برای مقابله با اضطراب و تقویت نوشتن

Image result for ‫10 راه مطمئن برای مقابله با اضطراب و تقویت نوشتن‬‎

AGITA [aj-I-tuh] n این گرایش اختلال و یا تنش می تواند به گودال معده شما ضربه بزند و به همان اندازه آسیب رسان به آن آسیب برساند. علاوه بر این، چیزی است که آن را دارد.

آلودگی نامطلوب یا عفونت این مدت طولانی، ماه ها یا حتی سال ها منتظر می ماند. این گرایش پس از از دست دادن یک کشور مشتاق و یا اتصال به من آمد.


قانون شگفتی انسان با دو روش متفاوت کار می کند:


1. در داخل شما ویژگی هایی وجود دارد که مغناطیسی شبیه به مغناطیسی است که دیگران را جذب می کند یا آنها را دور می کند.


2. افکار افراد به طور قابل ملاحظه ای تحت تاثیر قرار می گیرند و شما را با تمایلات جدید، شیوه های جدید و ویژگی های جدید آشنا می کنند.


در زمانی که قلب باز می شود، می تواند یک بار در حالی که کنترل زندگی خود را. به این معنی است که شما آن را برای فکر کردن به جای آن چه که ذهن می دانید واقعیت و واقعیت است را فعال کنید.


مادرم به طور مستدل گفت: "فکر کن با روحت و قلب تو". من الان آن را دریافت می کنم یک دانشمند باور نکردنی اظهار داشت: "مهمترین قلب بسیار گمراه کننده است". این کلمات چقدر واضح است؟


هنگامی که من تشخیص اضطراب


مدت ها پیش، زندگی من تغییرات آشفته با افراد را تجربه کرد. من نمیتوانستم از بهترین روش برای مقابله با بدبختی استفاده کنم. در آن لحظه زمانی که یک پیوند از طریق تظاهرات دوبار عبور، حسادت، نابودی یا دوگانگی به پایان رسید، من از هیستریک می خواهم.


آیا شما قادر به ارتباط با حلق آویز کردن، بارهای شوک زدن، به اشتراک گذاری رمز و راز، رفتن خرید، و غیره با همسر؟ به هر حال ممکن است که تصادفا اتفاق بیفتد، شکاف اعتماد وجود دارد.


عمیق و شدید احساس برانگیختن شکم من برای مدت زمان قابل توجهی است. این احساسات من گرسنگی مرا گرفتند آنها مغز، تفکر و وجود من را صرف کردند. (متوجه شدم این جامد نیست).


من نمی دانستم یا می بینم که چطور با چنین بدبختی سازگار شویم. نیاز به زندگی من، داشتن یک همدم واقعی بود. هر چند چند سالی است که درمورد تجربه های بدبختانه من به افراد اعتماد دارم.


براستی. من فصلی را مرور می کنم که در آن من می توانم افراد جدید را ببینم، ارتباط برقرار کنم، اوراق بهادار ایجاد کنم و چند سال بعد از این واقعیت، آنچه که قبلا نامعتبر بود و محروم بود.


یک چیز در مورد وجود این است که آن را طراحی می کند. افراد شما طرح های شما را نشان می دهند. آنها قابل اعتماد یا قابل تقسیم قابل پیش بینی هستند.


علاوه بر این، هنگامی که شما در حال شکار کردن جامعه واقعی، واقعی، معتبر با تجربه خود، شما شروع به دیدن تم ها.


شما تبدیل به ظریف شدید. توانایی های شما هشدار است شیوه های گوناگونی راه اندازی شده است. احساس می کنید چیزی شبیه به ظرفیت مشاهده شما است و شما سریعتر می شوید. این شما را تحریک می کند


برخی می توانند به سرعت به جلو حرکت کنند.


دیگران دیگر قادر به باز کردن نیستند.


بعضی از آنها را پنهان می کنند و آن را می سوزانند.


دیگران مانند آن عمل نمی کنند.


ما عصب و عصبانیت را در یک حالت غیر منتظره و برای دوره های مختلف، پردازش می کنیم. در اینجا 10 راه مختلف برای مقابله با تنش وجود دارد:


نماز ثابت با کتاب مقدس


اشک - گریه وقتی که و در صورت لزوم هرگز به هیچ کس اجازه نداد که به شما بگوید نه. گریه یک روش تمیز کردن است.


گفتگوهای پایدار با یک فرد نه چندان. (اطمینان حاصل کنید که به دو طرف بگوئید: اصلاح با حرف زدن در مورد جرائم نمی تواند شروع شود. شما باید خود و فعالیت های خود را نیز ارزیابی کنید).


کار بیشتر ساعت ها - این باند روان من را از آن می گیرد.


رفتن به نقاط سرگرم کننده - خنده دکتر به روح است.


تشخیص بخشی از نقص های شما. (100٪ دیگر فرد نیست).


بستن را از دستور کسی تهیه کنید. (یک تقاضای مضر. هنگامی که در یک در حالی که نتیجه به همراه تحمل واقعیت، ادامه به جلو، و به نوبه خود در زمان).


آماده سازی واقعیت ها برای اینکه بیش از حد فکر نمی رویم.


درک و درک اطلاعات در مورد تجربه.


در صورتی که واقعیت مجوز، برگزاری آخرین بحث با دیگر، جایی که ما صحبت می کنیم و کشف مشترک برای نتیجه گیری غیر محافظت می کند. (در صورتی که آماده باشید که آرام صحبت کنید و دیگر نباشد، در آن لحظه سعی نکنید دنبالش بگردید).


بعد از اضطراب کمک می کند تا نوشتن شما را تقویت کنید


عواقب تاخیری از عصبانیت می تواند دو بار چرخش داشته باشد: برای موارد منفی یا مثبت. من متوجه شدم که بعد از دست زدن به تنش، دنیایی دیگر وجود دارد که بتواند به دولت بگوید، به دیگران توضیح دهد و به دیگران کمک کند.

شما ممکن است فکر کنید، "ژاکلین چگونه می توانم با قدرت بیشتری تدوین کنم و به دیگران هدایت کنم؟" خوب، بر اساس این که "دقیقه فعال" آمد، به این معنا نیست که شما هیچ چیزی را به دولت نگوید و کلمات یا ارزش شما دیگر از اعتبار باور نکردنی نیست.

در حقیقت، شما در حال حاضر دارای نقاط قوت بسیاری برای نوشتن و اضافه کردن به داستان، خورشید، ماده، شخصیت یا طرح است.

Essayists به طور کلی از برخورد و توانایی خلاق به طور کلی شکل می گیرند. آیا درست است که شما آماده تجسم خود از نگرانی در نوشتن هستید؟

آیا شما قادر به توضیح نگرانی های خود هستید؟

نظرات  (۱)

خیلی خوب بود
پاسخ:
درخدمتیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی