3 دلیل اینکه AdSense برای سایتهای محتوا ضروری است
شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۹، ۱۲:۱۴ ب.ظ
اگر به آن فکر کنید مفهوم واقعاً ساده است. ناشر یا مدیر وب سایت اسکریپت جاوا را در یک وب سایت خاص قرار می دهد. هر بار که به صفحه دسترسی پیدا می کنید ، اسکریپت جاوا تبلیغات را از برنامه Adsense بیرون می کشد. از این رو تبلیغاتی که هدف قرار می گیرند باید مربوط به مطالبی باشد که در صفحه وب ارائه دهنده آگهی موجود است. اگر بازدید کننده روی یک تبلیغ کلیک کند ، مدیر وب سرویس دهنده تبلیغ بخشی از پولی را که تبلیغ کننده در حال پرداخت موتور جستجو برای کلیک است ، کسب می کند.
موتور جستجو کسی است که کلیه ردیابی ها و پرداخت ها را کنترل می کند و راهی را برای وب مسترها برای نمایش تبلیغات حساس به محتوا و هدفمند فراهم می کند بدون اینکه بدون هیچ زحمتی برای تبلیغ تبلیغ کنندگان ، جمع آوری وجوه ، نظارت بر کلیک ها و آماری که می تواند وقت گیر باشد. وظیفه به خودی خود. به نظر می رسد در برنامه هیچگاه کمبود تبلیغ کننده ای وجود ندارد که موتور جستجو تبلیغات Adsense را از آن بکشد. همچنین وب مسترها از عدم ارائه موتورهای جستجوگر اطلاعات کمتر نگران هستند و بیشتر تمایل دارند که از این موتورهای جستجو پول دریافت کنند.
اولین دلیل ضروری بودن ادسنس برای سایتهای محتوا این است که قبلاً در درک نیاز ناشران و مسئولان وب راه طولانی داشته است. همراه با پیشرفت مداوم آن ، ظاهر سیستم پیشرفته تری است که امکان سفارشی سازی کامل آگهی را فراهم می آورد. به وب مسترها این فرصت داده می شود تا انواع مختلفی از قالبهای تبلیغی متن را برای تکمیل بهتر وب سایت خود و متناسب با صفحه وب خود انتخاب کنند.
قالب بندی های مختلف صاحبان سایت را قادر می سازد با کلیک بیشتری از بازدیدکنندگانی که ممکن است آگاه باشند از آنچه می توانند روی آن کلیک کنند آگاه باشند. همچنین می تواند برای افرادی که بازدید می کنند جذاب باشد و باعث شود آنها بتوانند قدم بعدی را برای جستجوی آنچه در مورد آن است بردارند. به این ترتیب افراد در پشت AdSense محتوای خود را می خوانند و در این فرآیند سود می کنند.
دلیل دوم توانایی ناشران Adsense برای ردیابی نه تنها پیشرفت سایتهایشان بلکه درآمد حاصل از کانالهای تعریف شده توسط مدیر وب است. پیشرفت های اخیر در موتورهای جستجوگر این امکان را به وب مسترها می دهد تا بتوانند نحوه عملکرد تبلیغات خود را با استفاده از گزارش های قابل تنظیم که توانایی جزییات برداشت از صفحه ، کلیک و نرخ کلیک را دارند ، مشاهده کنند. وب مسترها و ناشران اکنون می توانند قالب ها ، رنگ ها و صفحات خاص تبلیغ را در یک وب سایت مشاهده کنند. روندها نیز به راحتی مشاهده می شوند.
با گزارش در زمان واقعی ، اثربخشی تغییرات ایجاد شده به سرعت ارزیابی می شود. زمانی برای مرتب کردن مطالبی که مردم بیشترین کلیک را می کنند وجود دارد. در هنگام ایجاد وجه نقد برای وب مسترها و ناشران ، مطالبات همیشگی برآورده می شود. ابزارهای منعطف تر این امکان را به شما می دهد تا وب مسترها صفحات وب را براساس URL ، دامنه ، نوع آگهی یا طبقه بندی گروه بندی کنند ، که به آنها بینش دقیقی می دهد که در آن صفحات ، تبلیغات و دامنه ها به بهترین شکل انجام می شوند.
آخرین و آخرین دلیل این است که تبلیغ کنندگان مزایای مرتبط با ارائه تبلیغات خود را در وب سایتهای هدفمند متوجه شده اند. بنابراین احتمال افزایش یک وبگردی آینده نگر به محصول و خدماتشان افزایش می یابد. همه به دلیل محتوا و نگهداری مداوم آن. در مقابل کسانی که از Adsense در سایت های خود استفاده نمی کنند ، این امکان را به دیگران می دهد که محتوای خود را برای آنها انجام دهند و این مزیت را برای داشتن وب سایت های موفق و درآمدزایی به آنها می دهد.
AdSense همه چیز در مورد محتوای هدفمند است ، هرچه محتوای شما بیشتر هدفمند باشد ، تبلیغات موتورهای جستجو بیشتر خواهد شد. برخی از استادان وب و ناشران وجود دارند که بیشتر به مطالب سایت خود متمرکز شده اند و بهترین راه برای حفظ آنها به جای وجهی است که تبلیغات برای آنها ایجاد می کند. این بخشی است که اثربخشی به بهترین وجه کار می کند.
زمانی بود که مردم هنوز از پولی که از تبلیغات می توان دریافت کرد آگاه نبودند. وجوه حاصل از تولید تنها زمانی به وجود آمد که مدیر وب و ناشران متوجه شدند که چگونه می توانند Adsense را تولید کنند. در آن روزها ، مطالب مهمترین عواملی بودند که کاملاً جدی گرفته می شوند. هنوز هم هست البته با جذابیت پول
۹۹/۰۱/۳۰