3کاری که باید در راهنمایی مقاله انجام داد
برای همه نویسندگان و غیر نویسندگان خارج از کشور ، اکنون زمان آن فرا رسیده
است که مهارت های نوشتن خلاقانه را جستجو کنیم.
با فناوری ارتباطات مدرن ، محبوبیت بازاریابی مبتنی بر اطلاعات به دست می آید
که یکی از قدیمی ترین و م mostثرترین تکنیک ها در جذب چشم اندازهای هدفمند
به سایت ها و تبدیل آنها به خریدار است. به همین دلیل مقاله نویسی ، مقاله ها و
انتشارات نیز محبوب می شوند.
در حال حاضر ابزارهای زیادی وجود دارد که مردم می توانند با استفاده از آنها روند
توزیع مقاله های خود را با سهولت بیشتری انجام دهند. اگرچه این امر در بیشتر قرار
گرفتن مطالب بسیار ارزشمند است ، که فقط نیمی از داستان است.
اجازه دهید ابتدا نگاهی به اشتباهات رایج برخی از افراد قبل از ارسال مطالب خود به فهرست مقالات بیندازیم:
1. اشتباه در دلیل تبلیغ مقاله ها با دلیل نوشتن آنها.
در مقاله نویسی ، سه مزیت اصلی وجود دارد که چرا آنها را تبلیغ می کنید. مارک تجاری ، تولید سرب و تبلیغات ، که همه بخشی از تلاش های شما برای بهینه سازی است.
اما فقط یک دلیل برای نوشتن مقاله وجود دارد و آن اطلاع رسانی به مخاطبان است.
اگر مقاله به این هدف اصلی و مهم نپردازد ، در دستیابی به سه مزیت تبلیغ موفق
نخواهد بود زیرا هیچ کس علاقه ای به خواندن آنها نخواهد داشت.
شما باید ابتدا بفهمید که چگونه افراد را مجبور به خواندن مطالب مقاله خود کنید ،
سپس آنها را مجبور کنید که روی جعبه منبع شما کلیک کنند. با تولید مطالب بهتر می توانید به این مهم دست پیدا کنید.
2. عدم به حداکثر رساندن فرصت های تبلیغاتی بازاریابی مقاله.
ممکن است از قبل بدانید که مقالات شما می توانند به شما کمک کنند پیوندهای اضافی
به سایت خود ایجاد کنید. اما آیا می دانید از همان مقالات می توانید بازدیدکننده بیشتر
و نتایج موتور جستجوی بهتری داشته باشید؟
کلمات کلیدی را در مکان های استراتژیک ذکر کنید. فقط مطمئن باشید که در مصرف
آنها زیاده روی نکنید. حتی برخی از آنها از متن لنگر استفاده می کنند که این نیز یک
روش موثر است. اما مهم است که بدانیم اکثر فهرست ها قادر به پشتیبانی از این
مورد نیستند.
به یاد داشته باشید که این فقط مربوط به پیوندهای بازگشت به سایت شما نیست. بخشی
از عملکرد خوب شما در بازاریابی مقاله ، جذب ناشران با تعداد زیادی مخاطب و
کسب توانایی استفاده از مارک های دیگر به دلیل کیفیت کار شما است. نتایج بهتر
موتور جستجو نیز مزایای بزرگی است.
اما این چیزها پول زیادی در جیب شما نمی گذارد. عوامل دیگری وجود دارد که می
تلاش های بازاریابی مقاله شما را به فرصتی تبدیل کند که می تواند درآمد شما را افزایش دهد. نه تنها تعداد بازدید کنندگان سایت خود را افزایش دهید.
با یک برنامه شروع کنید و ببینید که مقاله شما به عملکردی که شما برای آن در نظر
داشتید عمل خواهد کرد.
3. انتشار مطالبی که به خوانندگان شما کمک نکند.
شاید در مراحل نوشتن مقالات ، این فکر را داشته باشید که آنچه شما می خواهید ،
پیوند دادن به سایت شما است. و هر بازدید کننده ای که می تواند ایجاد کند خوب
است.
حدس بزن چی شده؟ همه بانک های مقاله و دایرکتوری ها به طور خودکار محتوای
شما را نمی پذیرند. اغلب اوقات ، آنها برخی از دستورالعمل ها و مشخصات مربوط
به مقالاتی را که قبول می کنند دارند.
با نوشتن مقالاتی که دایرکتوری ها می خواهند با افراد دیگر به اشتراک بگذارند ، می
توانید تعداد سایتهایی را که می توانید برای آنها ارسال کنید دو برابر کنید. تنها یک
ناشر با صد هزار خواننده طول می کشد تا مخاطبان بالقوه شما را یک شبه افزایش
دهد.
اگر می خواهید بازاریابی مقاله شما موثرترین روش را برای شما داشته باشد ،
مقالاتی را که ناشران می خواهند در انتشارات خود بنویسید. این همچنین بدان معنی
است که شما باید از دستورالعمل های استاندارد پیروی کنید ، غلط های املایی ،
تحقیق در مورد یک موضوع خوب و حتی استخدام نویسنده برای تولید محتوای خوب
از طرف شما.
در پایان ، همه چیز واقعاً انتخابی از طرف شماست. می توانید با افزایش پیوندها کمی
تماس بگیرید اما در سطح بسیار ابتدایی. یا از قرار گرفتن در معرض انبوه با کمی
وقت اضافی و تهیه محتوای با کیفیت لذت ببرید
این انتخاب شما خواهد بود. ممکن است از این واقعیت آگاهی نداشته باشید که مقاله ای
که در دایرکتوری ها ارسال شده به معنای قرار گرفتن در معرض همان سطح
محتوای بسیار هدفمند قرار گرفته در یک گروه باریک از افراد نیست.
تفاوت این دو را بیاموزید و مطمئناً به شما کمک خواهد کرد که بدانید چه نوع مقالاتی را بنویسید و ارسال کنید.