کلاه گیس های استودیویی اینترنت را نادیده گرفته و از آن به عنوان یک گذرگاه گذر
یا ابزاری برای تبلیغ فیلم استفاده می کنند. وقتی Time-Warner توسط AOL
درگیر شد ، آنها فهمیدند که این تأثیر چه تأثیراتی خواهد داشت. پروژه جادوگر بلر
این نکته را به خانه آورد ، سازندگان جوان فیلم با بازاریابی وب بسیار هوشمندانه
شهرت این فیلم را به دست آوردند. تولید ، بازاریابی و توزیع هالیوود به روشی قدیمی
در ساخت فیلم تبدیل شده است و این موضوع باعث ایجاد نگرانی خوبی در
استودیوهای بزرگ می شود.
سازندگان مستقل فیلم که به طور سنتی از صنعت فیلم سازی کنار گذاشته شده و نادیده
گرفته شده اند ، اکنون اقدام به ساختن وب سایت می کنند. این سایت ها با روش های
سنتی ساخت فیلم سروکار دارند ، اما بسیاری از آنها مشکلات مربوط به تأمین مالی ،
بازاریابی و توزیع را برطرف می کنند و راهکارهای حل این مشکلات را پیشنهاد می
کنند. سازندگان فیلم مستقل قادر به ارتباط مستقیم با سرمایه گذاران بالقوه با فیلمنامه ها
و ایده های بالقوه داستان هستند. آنها می توانند ایده های خود را به سمت خود سرمایه
گذار مطرح کنند.
همچنین در جشنواره ها ، توزیع کنندگان و منابع آنلاین شورشی وجود داشته است که
یک سازنده مستقل فیلم می تواند فیلم خود را به مخاطبان جهانی عرضه کند و
محصول را مستقیماً به علاقه مندان نشان دهد. این بازار در دسترس همگان است و
پیشگامان هرچه بیشتر معیارها را تشکیل می دهند. این فیلمسازان جدید اینترنت را
مهار می کنند و در ساخت فیلم های دیجیتال موفق می شوند.
روش تولید و روشهای مختلفی در مورد تولید دیجیتال وجود دارد. روندها و مطالعات
نوآورانه درباره سازندگان فیلم های مستقل در حال آمدن و به صورت آنلاین وجود
دارد. شما می توانید در مورد توسعه فیلمنامه ، بازاریابی ، توزیع دیجیتال ، چگونگی
ورود به جشنواره های فیلم و بسیاری موارد دیگر بیاموزید. این مباحث در دسترس
هر کسی است که علاقه مند به یادگیری فنون جدید در ساخت فیلم باشد.
اینترنت به سرعت پیوسته و به طور پیوسته در حال رشد است. این تکنیک ها مدتی
است که در آنجا وجود دارند ، اما همانطور که گفتم مدت هاست توسط هالیوود سنتی
نادیده گرفته شده است. این تکنیک ها به سرعت در حال تکامل هستند و برای
سازندگان مستقل فیلم که می خواهند حرفه ای موفق در انقلاب جدید صنعت فیلم سازی
باشند ، یک ابزار مهم هستند.
البته قبل از اینکه با هر آنچه در اختیار دارید به فیلم سازی بپردازید ، توصیه من این
است که با همه آشنا شوید
مفهوم اینترنت و ابزاری که می تواند به شما در تولید ، توسعه و بازاریابی پروژه شما
کمک کند. امکانات خود را برای یافتن بهترین تکنیک ، بودجه خود بسنجید (اگرچه
هزینه آن نیز به همراه خواهد بود ، اما می دانید که فیلمبرداری مبتنی بر اینترنت
ارزان تر است) و توانایی های هنری خود را.
تا آنجا که برای تأمین مالی تلاش خود در ساخت فیلم ، ممکن است بخواهید به کمک
هزینه های ساخت فیلم توجه کنید. چندین مورد در آنجا وجود دارد ، فقط کافی است در اینترنت رو به رشد جستجو کنید.