امنیت بهتر
ذخیره سازی مرکزی
استفاده از حافظه موثر
پردازش سریع تر
در حالی که هیچ صنعتی وجود ندارد که بتواند از استفاده از نرم افزارهای میزبانی ابری بهره مند شود، تمرکز بر روی نانوایی ها و سالن ها خواهد بود. ما با روشن کردن ویژگی های هر کافه یا نانوایی می توانیم برای افزایش عملیات ها اقدام کنیم.
نانوایی POS - یک برنامه کاربردی برای هر صاحبخانه نیاز دارد
یک سیستم صدور صورت حساب که سرعت معاملات را حفظ می کند و یک رکورد مرکزی از فروش را حفظ می کند، ابتدا تمام مغازه های خرده فروشی است. هنگامی که به نانوایی های حرفه ای می آید، نرم افزار مدیریت باید توانایی پیگیری هر عنصر خاصی را نیز داشته باشد که برای ساخت کیک و شیرینی های کره ای مناسب است. عناصر ضروری یک مغازه فروشگاه شیرینی سازی ابری عبارتند از:
مدیریت سفارش سفارشی - علاوه بر یک کاتالوگ کامل کیک، شیرینی و کیک، نانوایی ها در ساخت سفارشات سفارشی پیشرفت می کنند. کیک های سفارشی می تواند طرح ها، پیام ها، سرامیک و مواد تشکیل دهنده متفاوت داشته باشد. این بدان معنی است که یک مالک نانوایی باید هر سفارش سفارشی را برای جلوگیری از اشتباه بنویسد. یک نرم افزار نانوایی نابود می کند گاه به گاه دستی هر یک از سفارش سفارشی penning. سیستم می تواند هر درخواست را ضبط و مدیریت کند. برخی از جنبه هایی که می توانند با استفاده از نرم افزار مورد استفاده قرار گیرند عبارتند از:
یک سفارش با اطلاعات دقیق در مورد مواد تشکیل دهنده، طراحی و پیام ایجاد کنید. این خطر خطا را کاهش می دهد.
پیگیری پرداخت های جزئی یا نیمه
فروش سریع تر - نرم افزار مدیریت سرور میزبانی تضمین می کند که معاملات می توانند تلفن همراه باشند. مشتریان به یک ثبت کننده پول نقد برای پرداخت سفارشات خود محدود نمی شوند. دستگاه های قابل حمل مانند تلفن های هوشمند و قرص ها می توانند در طبقه بازرگانی شیرینی در طول دوره های ترافیکی بالا برای سرعت بخشیدن به روند استفاده شوند.
بیایید بگوییم یک مشتری می خواهد یک نسخه ی خاصی داشته باشد که در یک گوشه ی مغازه ی قنادی نمایش داده می شود. ترمینال صدور صورت حساب در گوشه دیگر قرار دارد و دارای خط طولانی است. نرم افزار صدور صورت حساب مبتنی بر ابر می تواند بر روی یک تبلت مورد استفاده قرار گیرد تا پردازش پرداخت را درست در جایی که مشتری است. حتی می توانید از این فرصت استفاده کنید تا کالاهای پخته شده را به حامیان توصیه کنید که در نزدیکی آن نمایش داده می شوند.
Vital تنها کلمه ای است که نیاز به نرم افزار مدیریت خرده فروشی را در نانوایی ها توصیف می کند. Bakeshops به اطلاعات سختی نیاز دارند که کدام کالاها بیشترین فروش را در چه روزی و در چه زمانی از زمانی که اکثر موارد بسیار فاسد می شوند. یک کیک یا شیرینی که باید هر روز بریزد میتواند به میزان زیادی از زیانهای مالی در طول سال جمعآوری شود. POS برای میزبانی Cloud-Hosted برای بررسی، حتی در 3 شب، برای بررسی اینکه چه محصولی باید روزهای آینده به مشتریان منتقل شود تا این ضرر را نجات دهد، استفاده شود.
نرم افزار سالن برای نگهداری سالن سازماندهی شده
در حال حاضر که جنبه های سودمند سیستم مدیریت نانوایی آشکار است، بخش بعدی مقاله دیگر بخش های با ثبات بالا را شامل می شود. سالن زیبایی می تواند عملیات روزانه خود را به روز با استفاده از نرم افزار salon POS را به همتایان کارآمد تر تبدیل کند. برخی از مناطق که سیستم می تواند به آن کمک کند عبارتند از:
بارهایی که نیاز به حضور کارکنان بیشتری دارند
بارهایی که تعداد کمی از دست ها می توانند مشتریان را اداره کنند
اسلات های رایگان است که می تواند توسط walk-ins پر شود
چند ویژگی سیستم های صدور صورت حساب سالن که تاثیر مثبتی روی کسب و کار شما ایجاد می کند عبارتند از:
هشدارها به مشتریان: سیستم های سالن برای ادغام با دستگاه هایی که می توانند ایمیل یا پیام کوتاه را به مشتریان خود ارسال کنند و به آنها یادآوری کند، اجازه می دهد. این مشخصه را تضمین می کند که تعداد نمایش های بدون نمایش کاهش می یابد و از این رو کسب و کار از دست رفتن جزئی رنج می برد. علاوه بر این، زمانی که مشتریان زمان دقیق زمان لازم برای حضور خود را دریافت می کنند، زمان کمتری صرف وقت می شود، زیرا افراد به طور دقیق تر می شوند.
ارتباطات و ارتباطات بهتر - برنامه ریزی انتصاب بزرگترین مزیت نرم افزار Salon POS است. سیستم را می توان به عنوان بسیاری از مشتریان به مداد به عنوان شما می خواهید بدون یک خطا اختصاص داده می شود. این قابلیت را دارد تا صدها نفر از کاربران را پیگیری کند. این تضمین می کند که وقایع مانند قرار ملاقات های مفقود شده یا قرار ملاقات های همپوشانی اتفاق نمی افتد. بهبود ارتباط بین مشتری و کارکنان، تصویر حرفه ایتری را به همراه می آورد که باعث می شود آبگرم بسیار سودمند باشد
نگاهی به دور
دو درس وجود دارد که می توانند دور شوند. اولین نکته این است که نانوایی ها باید مشتریان را با محصولات تازه ترغیب کنند تا رقابت را ادامه دهند. از این رو، نصب یک ابزار مدیریت نان ضروری است. این می تواند برای جمع آوری داده ها و تجزیه و تحلیل کنترل ضایعات استفاده شود. دوم اینکه اسپا نیاز به تکنولوژی کاربر پسند دارد که دارای صفر مکان برای خطا است. بنابراین سیستم های POS سالن، برای لذت بردن از یک ارتباط طولانی مدت با مشتریان ضروری است
دسته: موضوعات مختلف ,
برچسب ها : تقاضای خرده فروشی , خرده , خرده فروشی , خرده های الکترونیکی ,
نظر شما چیست ؟