یک طراح گرافیک حرفه ای طیف کاملی از خدمات را برای رفع نیازهای شما در
دسترس خواهد داشت. این موارد شامل طراحی چاپ و وب ، کار با فلش و
فیلمبرداری ، عکاسی و تصویر سازی ، منابع برای چاپ با کیفیت و مقرون به صرفه
و سایر خدمات بازاریابی است. شرکت طراحی گرافیک حرفه ای همچنین از
ابزارهای حرفه ای مانند Adobe In Design یا Quark ، Photoshop ،
Dreamweaver یا Cold Fusion استفاده می کند تا فقط چند مورد را نام ببرد.
به مشتری شرکت نگاه کنید. چه بنگاههای بزرگی خدمات می دهند؟ چه خدماتی برای
این شرکتها ارائه می دهند؟ آیا خدمات ارائه شده آنها طیف کاملی از خدمات گرافیکی
و بازاریابی را پوشش می دهد؟ شرکت های طراحی گرافیک حرفه ای به طیف
گسترده ای از منابع دسترسی دارند و می توانند از آنها استفاده کنند. اگر قبلاً در وب
آنلاین آنها گنجانده نشده است ، می توانید لیست کامل خدمات آنها را بخواهید.
هنگامی که لیست خود را به دو یا سه بنگاه محدود کردید ، منابع را بخواهید و با
هرکدام از آنها شخصاً تماس بگیرید. کسب و کارتان با پای راست در اینجا مورد
مناقشه است. وقت بگذارید تا واقعاً درک کنید که مشتریانشان درباره آنها چه فکر می
کنند. در اینجا چند سؤال وجود دارد که ممکن است بپرسید. این یک لیست جامع نیست
، بنابراین قبل از شروع تماس با شما می توانید سؤالات دیگری را اضافه کنید که می
توانید به آن فکر کنید.
آیا خدمات ارائه شده شامل موارد زیر است: آرم ، لوازم التحریر ، کارت ویزیت ،
کارت پستال بازاریابی ، مفاهیم تبلیغاتی و تبلیغات چاپی ، بروشور ، خبرنامه ،
انتشارات مطبوعاتی ، بازاریابی سی دی یا دی وی دی ، طراحی وب ، بهینه سازی
وب و تحقیقات بازار.
برای هر یک از خدمات ارائه شده بپرسید مشتری از محصول نهایی چقدر خوشحال
است. آیا به موقع و در بودجه تحویل داده شد؟ آیا این نتایج مطلوب را ایجاد کرده
است؟ از نظر مشتری این شرکت چه مشکلی در کار با شرکت داشته است؟ فراز و
نشیب ها چه بود؟ در کل ، آنها از محصولات تولیدی چقدر خوشحال بودند؟ آیا آنها
این شرکت را یک شرکت طراحی گرافیک حرفه ای می نامند؟ چرا و چرا نه؟
پس از برقراری تماسهای مرجع ، وقت خود را برای بررسی نتایج هر مصاحبه
اختصاص دهید. اگر هر یک از شرکتهای بالقوه خود را در مقیاس 1 تا 5 در عناصر
فوق ارزیابی کنید ، متوجه می شوید که یک رهبر شروع به ظهور می کند.
سپس سؤالات دیگری را نیز از خود بپرسید. کدام یک از بنگاههای طراحی گرافیک
حرفه ای را که در نظر دارید تجربه ای در زمینه شما دارد؟ کدام یک کار را که
دوست دارید و احساس می کنید موثر است؟ زمان آن رسیده که سلیقه شخصی شما در
ملاحظات تصمیم گیری قرار گیرد. در یک جبهه شخصی تر ، فکر می کنید کدام یک
از افراد را بیشتر دوست داشته باشید؟
وقتی همه این عوامل را در نظر گرفتید ، باید تصمیم روشنی اتخاذ شود. اگر اینطور
نیست ، دو مورد برتر را بگیرید و یک سکه را بزنید زیرا تمام کارهای خانه مربوط را انجام داده اید.