هر بازاریاب وابسته همیشه به دنبال بازاری موفق است که بیشترین حقوق و دستمزد
را بدهد. بعضی اوقات فکر می کنند این یک فرمول جادویی است که به راحتی برای
آنها در دسترس است. در واقع ، آن پیچیده تر از آن است. این فقط روشهای خوب
بازاریابی است که طی سالها تلاش و فداکاری ثابت شده است.
تاکتیک هایی وجود دارد که قبلاً با بازاریابی آنلاین کار کرده اند و در دنیای
بازاریابی آنلاین وابسته امروز کار می کنند. با این سه نکته برتر در زمینه بازاریابی
، شما قادر خواهید بود فروش خود را افزایش داده و در بازاریابی وابسته به صورت
آنلاین زنده بمانید.
این سه تاکتیک چیست؟
1. استفاده از صفحات وب منحصر به فرد برای تبلیغ هر محصول جداگانه ای که
بازاریابی می کنید. فقط برای صرفه جویی در هزینه میزبانی وب ، همه آن را با هم
جمع نکنید. بهترین کار این است که سایتی متمرکز بر تک تک محصولات باشد و نه
بیشتر.
همیشه بررسی محصولات را در وب سایت بگنجانید تا بازدیدکنندگان درک اولیه ای
از محصول بتوانند برای کسانی که آنها را خریداری می کنند ، داشته باشند. همچنین
شامل توصیفات کاربرانی است که قبلاً محصول را امتحان کرده اند. مطمئن باشید که
این مشتریان بیش از هر چیز به شما اجازه می دهند از نام و عکس آنها در سایت
محصول خاصی که بازاریابی می کنید استفاده کنید.
همچنین می توانید مقالاتی را با برجسته کردن موارد استفاده از محصول بنویسید و
آنها را به عنوان یک صفحه اضافی در وب سایت قرار دهید. صفحات را جذاب و
جذاب کنید و تماس هایی را برای عملکرد اطلاعات درگیر کنید. هر عنوان باید
خوانندگان را به تلاش و مطالعه بیشتر ، حتی با شما تماس بگیرد. نکات ویژه خود را
برجسته کنید. این به خوانندگان شما کمک می کند تا در مورد این صفحه اطلاعاتی
کسب کنند و می خواهند اطلاعات بیشتری کسب کنند.
2. گزارش های رایگان را به خوانندگان خود ارائه دهید. در صورت
امکان آنها را در سمت راست صفحه خود قرار دهید تا به راحتی از دست نرود. سعی
کنید پیام های پاسخگوی خودکار ایجاد کنید که برای کسانی که اطلاعات شخصی خود
را در جعبه ثبت نام شما وارد می کنند از طریق پست ارسال می شود. طبق تحقیقات ،
فروش معمولاً در تماس هفتم با چشم انداز بسته می شود.
فقط با وب سایت تنها دو اتفاق ممکن است رخ دهد: فروش بسته یا احتمال خروج از
صفحه و دیگر هرگز بازگشتن. با قرار دادن اطلاعات مفید در صندوق های ورودی
آنها در یک دوره مشخص ، محصولی را که فکر می کردند می خواهند بعداً به آنها
یادآوری کنید و متوجه خواهید شد که فروش بسته شده است. مطمئن شوید که محتوا به
دلایل خاصی برای خرید محصول هدایت شده است. این کار را شبیه به سطح فروش
نکنید.
روی نکات مهمی تمرکز کنید ، از جمله اینکه چگونه محصول شما می تواند زندگی و
اوضاع را آسان و لذت بخش کند. خطوط موضوعی جذاب را در ایمیل وارد کنید. تا
آنجا که ممکن است ، از استفاده از کلمه "رایگان" خودداری کنید زیرا هنوز فیلترهای
اسپم قدیمی وجود دارند که حتی قبل از اینکه کسی آنها را بخواند ، این نوع مطالب را
به ناخواسته می ریزد. کسانی که برای گزارش های رایگان شما ثبت نام کرده اند
متقاعد شوید که اگر از محصولات و خدمات شما استفاده نکنند چیز بزرگی را از
دست می دهند.
3. نوع ترافیکی را که برای محصول شما هدف قرار گرفته است دریافت کنید.
فقط فکر کنید ، اگر شخصی که از وب سایت شما بازدید کرده است علاقه ای به آنچه
شما ارائه می دهید نداشته باشد ، او در زمره کسانی خواهد بود که ادامه می دهند و
دیگر برنخواهند گشت. مقالاتی را برای انتشار در e-zines و گزارش های
الکترونیکی بنویسید. از این طریق می توانید نشریاتی را پیدا کنید که بر روی
مشتریان هدف شما متمرکز شده اند و آنچه را که قرار داده اید ممکن است فقط علاقه
آنها را جلب کند.
سعی کنید حداقل 2 مقاله در هفته ، با حداقل 300-600 کلمه طول ، بنویسید. با
نوشتن و نگهداری مداوم این مقالات می توانید در طول روز 100 خواننده هدفمند
برای سایت خود ایجاد کنید.
همیشه به یاد داشته باشید که از هر 100 نفر فقط 1 نفر احتمال دارد محصول شما را
بخرد یا خدمات شما را دریافت کند. اگر بتوانید در طول روز حداکثر 1000 بازدید
هدفمند برای وب سایت خود ایجاد کنید ، این بدان معناست که شما می توانید بر اساس
میانگین آماری 10 فروش داشته باشید.
اگر به آن فکر کنید ، انجام تاکتیکهای گفته شده در بالا خیلی دشوار به نظر نمی رسد.
این فقط به کمی وقت و یک برنامه عملی از طرف شما نیاز دارد.
سعی کنید از این نکات برای چندین برنامه بازاریابی وابسته استفاده کنید. شما می
توانید با حفظ یک منبع درآمد خوب و زنده ماندن در این تجارت که همه بازاریاب ها
قادر به انجام آن نیستند ، به زندگی خود ادامه دهید.
علاوه بر این ، به حقوقهای عظیمی که دریافت خواهید کرد فکر کنید ...
دسته: کسب و کار اینترنتی ,
نظر شما چیست ؟