وقتی به مارک کوکاکولا فکر می کنید ، چه چیزی به ذهن شما خطور می کند؟ آیا تصویری از یک قوطی قرمز با کلمات کوکا کولا که با رنگ سفید در ذهن شما نوشت
شده است یا شاید یک بطری کک؟ به همین ترتیب ما باید جایگاه خود را در اینترنت انتخاب کنیم و نام خود را بر این اساس مارک کنیم. قبل از رفتن به پروژه بعدی به خاطر انجام کارهای خوب در 1 منطقه شناخته شوید
در اینجا چیزهایی که ما نیاز داریم:
1) وب سایتی که متعلق به شماست.
2) پاسخگوی خودکار و انتخاب در جعبه.
بازدیدکنندگان شما به احتمال زیاد در اولین تلاش خریدی انجام نمی دهند و وقتی
سایت شما را ترک می کنند ، دیگر آنها را نمی بینید. بنابراین با انتخاب یک پاسخ
دهنده خودکار ، جزئیات بازدید کنندگان خود را ضبط کرده و با یک سری ایمیل
پیگیری کنید. پیگیری ایمیل ها باعث تقویت نام تجاری شما در ذهن خوانندگان شما
می شود. پشتکار محترمانه باعث پیروزی در فروش می شود.
3) عکس و امضا عکس آراسته و خندان از خود و امضای خودنویس خود را اسکن
کنید. این می افزاید که لمس شخصی برای اینکه مخاطبان شما را از یک شخصیت
واقعی مطلع کنند.
4) صوتی. آیا شما صدای خوش صحبت دارید؟ اگر چنین است ، این را با عکس و
امضای خود ترکیب کنید تا وب سایت خود را انسانی کرده و با مخاطبان خود رابطه
برقرار کنید.
5) وبلاگ یک وبلاگ می تواند افزونه ای برای وب سایت اصلی شما باشد یا حداقل
تا زمانی که سود کسب کنید ، به عنوان یک گزینه رایگان برای وب سایت مورد
استفاده قرار گیرد. شما می توانید هر جنبه ای از مارک تجاری نام را که در موارد
فوق ذکر شد ، در وبلاگ رایگان خود قرار دهید. وبلاگ خود را در فواصل معین و
منظم با محتوای خاص دید خود به روز کنید. از نوشتن در مورد محتوای خارج از
موضوع خودداری کنید تا پیام و موضوع خود را ثابت نگه دارید. یکی از راه های
نگه داشتن خوانندگان در مورد مطالب خود استفاده از فیدهای RSS است.
6) نام دامنه. می توانید نام دامنه ای را ثبت کرده و برای ارسال به بلاگ خود هدایت
کنید. از ویژگی پوشاندن دامنه استفاده کنید که به وب سایت شما امکان می دهد ظاهر
حرفه ای داشته باشد.
دسته: موضوعات مختلف , کسب و کار اینترنتی ,
نظر شما چیست ؟