هدف شما یافتن استودیوی طراحی گرافیک مناسب است ، بنابراین در اینجا یک طرح

ارائه شده است. به دنبال استودیوهای طراحی گرافیک بگردید ، و حتی محلی سازی

آن برای منطقه خود ، پاسخ های فراوانی را در پی خواهد داشت. و ، در دنیای

اینترنت امروز ، نیازی به شرکت به محلی نیست. این فقط دامنه آنچه را که در

دسترس شما است گسترده می کند و دشواری تصمیم گیری را افزایش می دهد.

پس چگونه شما انتخاب می کنید؟ ابتدا به آنچه نیاز دارید نگاه کنید و بسیار راحت تر خواهد شد.

 

روشن بودن در مورد آنچه شما می خواهید و نیاز دارید ، و توانایی برقراری ارتباط

صریح با آن ، دیدن اینکه کدام یک از استودیوهای طراحی گرافیک مناسب است ،

بسیار راحت تر خواهد شد. آیا می خواهید تلاش های بازاریابی خود را بر روی چاپ

یا وب متمرکز کنید. آیا شما قبلاً آرم دارید یا به آن نیاز دارید؟ تولید CD یا DVD

چطور؟ لیست مشخصی از آنچه می خواهید تهیه کنید.

 

مشتری های شما چه کسانی هستند؟ استودیوهای طراحی گرافیک پرسپکتیو باید در

مورد مخاطبان هدف شما اطلاعات کامل داشته باشند ، بنابراین آماده باشید تا به س

theالات "چه کسی" ، "چه" ، "کجا" ، "چرا" و "چگونه" در مورد آنها پاسخ دهید. مشتریان بالقوه و فعلی خود را از نظر جمعیتی از جمله دامنه سنی ، دامنه درآمد ،

 

 

قومیت ، سبک زندگی ، تمرکز حرفه ای (در صورت وجود) ، تحصیلات ، مالکیت

 

خانه و تحرک تعریف کنید.

 

دلایل خرید محصول یا خدمات شما چیست. چه درد و مشکلی را تجربه می کنند و

محصول یا خدمات شما چه راه حل هایی ارائه می دهد؟ خرید محصولات یا خدمات

شما چه مزایای ذاتی برای مشتری دارد؟

 

مخاطبان هدف شما چگونه از محصول یا خدمات شما استفاده می کنند؟ تلاش های

گذشته شما در زمینه بازاریابی چه بود؟ چرا تلاش های گذشته شما در بازاریابی

جواب داد و چرا نه؟ اگر نمی دانید ، اشکالی ندارد. مطالب بازاریابی گذشته خود را

به همراه داشته و از نامزدهای خود نظر خود را بپرسید. این روش دیگری برای

ارزیابی اینکه آیا می خواهید با یک استودیوی خاص کار کنید ، است.

 

شناختن محصول یا خدمات ، بازار و خواسته شما فقط نیمی از معادله است. نیمه

دیگر همان چیزی است که شما بدنبال آن هستید. در اینجا چند سوال ساده آورده شده

است. شما می توانید نامزدها را در هر یک از اینها در مقیاس 1 تا 5 درجه بندی کنید

که 1 "اصلا" نیست و 5 "بله ، کاملا".

 

آیا آنها به همه خدمات مورد نیاز من دسترسی دارند؟ ممکن است بخواهید لیستی از

خدمات تهیه کنید و سپس به استودیوی طراحی گرافیک روی هر یک از آنها امتیاز

دهید.

 

آیا سبک کار آنها با ملاک های سلیقه من مطابقت دارد؟
آیا آنها تجربه ای در مورد محصول یا خدمات من دارند؟

فکر می کنم از کار با آنها لذت ببرم؟ (این ممکن است تا زمانی که در وسط یک

پروژه قرار نگیرید مهم به نظر نرسد. پس از آن بسیار مهم خواهد بود.)

آیا آنها به من مراجع می دهند؟
آیا مراجع از کاری که دریافت کرده اند راضی هستند؟

 

خوب ، اکنون شما مسلح هستید و آماده انتخاب از میان استودیوهای طراحی گرافیک هستید. به یاد داشته باشید کسانی که برای اولین بار در جستجوی شما قرار می گیرند می دانند چگونه وب سایت های خود را بهینه سازی کنند و اگر در یک وب سایت کار می کنید ، این ممکن است برای شما مهم باشد.