بازاریابی وابسته یکی از موثرترین و قدرتمندترین روش های کسب درآمد اینترنتی است. این برنامه به همه این فرصت را می دهد تا از طریق اینترنت سود کسب کنند. از آنجا که پیوستن ، اجرای و پرداخت کمیسیون به طور منظم در این برنامه های بازاریابی وابسته آسان است ، اکنون افراد بیشتری در این تجارت تمایل دارند.
با این حال ، مانند همه مشاغل ، مشکلات زیادی در تجارت بازاریابی وابسته وجود دارد. ارتکاب برخی از رایج ترین اشتباهات هزینه زیادی را برای بازاریابان متحمل خواهد شد که از سود روزمره خود می گیرند. به همین دلیل بهتر است از آنها اجتناب کنید تا اینکه در آخر پشیمان شوید.
اشتباه شماره 1: انتخاب شرکت وابسته اشتباه.
بسیاری از افراد می خواهند در سریعترین زمان ممکن از بازاریابی وابسته درآمد کسب کنند. آنها با عجله برای عضویت در یکی از آنها ، تمایل به انتخاب محصول باند واگن دارند. این نوع محصولاتی است که برنامه فکر می کند "گرم" است. آنها کالایی را که مورد تقاضا است انتخاب می کنند بدون اینکه در واقع محصول مورد نظر آنها را مورد توجه قرار دهند. بدیهی است که این اقدام بسیار عاقلانه ای نیست.
سعی کنید به جای پریدن روی باند ، کالایی را انتخاب کنید که واقعاً به آن علاقه دارید. برای موفقیت در هر کاری ، باید مدتی وقت بگذارید تا اقدامات خود را برنامه ریزی کنید.
محصولی را انتخاب کنید که مورد علاقه شما باشد. سپس درباره آن محصول تحقیق کنید تا ببینید آیا مورد تقاضا هستند. تبلیغ کالایی که علاقه و اشتیاق بیشتری به آن دارید ، آسان تر از تبلیغ کالای فقط به خاطر درآمد است.
اشتباه شماره 2: پیوستن به بسیاری از برنامه های وابسته.
از آنجا که پیوستن به برنامه های وابسته بسیار آسان است ، ممکن است وسوسه شوید که به چندین برنامه وابسته بپیوندید تا درآمد حداکثر خود را به حداکثر برسانید. علاوه بر این ممکن است فکر کنید که با عضویت در بسیاری از برنامه های وابسته هیچ مشکلی وجود ندارد و چیزی برای از دست دادن نیست.
درست است ، این یک روش عالی برای داشتن چندین منبع درآمد است. با این حال ، پیوستن به چندین برنامه و تلاش در جهت ارتقا همزمان همه آنها از تمرکز شما بر روی هر یک از آنها جلوگیری می کند.
نتیجه؟ حداکثر پتانسیل برنامه وابسته شما محقق نشده است و درآمد حاصل از آن دقیقاً به همان اندازه که در ابتدا فکر می کردید ، عظیم نخواهد بود. بهترین راه برای کسب نتیجه عالی ، پیوستن به تنها یک برنامه است که حداقل 40٪ کمیسیون پرداخت می کند. سپس با تبلیغ مشتاقانه محصولات خود بهترین تلاش خود را بکنید. به محض دیدن اینکه در حال حاضر سود مناسبی دارد ، پس شاید اکنون بتوانید به یک برنامه وابسته دیگر بپیوندید.
تکنیک این است که آن را به آرامی اما مطمئناً انجام دهید. در واقع نیازی به عجله در کارها نیست ، به خصوص با بازاریابی شرکت های وابسته. با روشی که در حال پیش رفتن است ، آینده کاملاً درخشان به نظر می رسد و به نظر می رسد که بازاریابی وابسته نیز برای مدتی طولانی باقی بماند.
اشتباه شماره 3: عدم خرید محصول یا استفاده از خدمات.
به عنوان یک شرکت وابسته ، هدف اصلی شما این است که به طور موثر و متقاعد کننده یک محصول یا خدمات را تبلیغ کنید و مشتری پیدا کنید. برای دستیابی به این هدف ، باید بتوانید محصولات و خدمات خاصی را به مشتریان انتقال دهید. بنابراین انجام این کار برای شما دشوار است وقتی که خودتان این موارد را امتحان نکرده اید. بنابراین ، شما نمی توانید آنها را به طور قانع کننده ای تبلیغ و توصیه کنید. همچنین در ایجاد اشتیاق در مشتریان خود برای استفاده از هر آنچه ارائه می دهید ، کوتاهی خواهید کرد.
قبل از اینکه به عنوان یک شرکت وابسته ثبت نام کنید ، ابتدا محصول یا خدمات را شخصاً امتحان کنید تا ببینید آیا واقعاً آنچه را که وعده داده است تحویل می دهد یا نه. اگر چنین کاری کرده باشید ، پس یکی از وصیت های معتبر و زنده هستید که از مزایا و معایب آن آگاه هستید. سپس مشتریان شما صداقت و صداقت را در شما احساس می کنند و این باعث می شود که آنها خودشان را امتحان کنند.
بسیاری از بازاریاب های وابسته این اشتباهات را مرتکب می شوند و هزینه های گزاف عملکرد خود را می پردازند. برای اینکه در همان وضعیتی که قرار گرفته اید نیفتید ، سعی کنید همه کارها را انجام دهید تا از اشتباهات مشابه جلوگیری کنید.
زمان کلید است. برای تجزیه و تحلیل استراتژی بازاریابی خود وقت بگذارید و بررسی کنید که آیا در مسیر درست قرار دارید یا خیر. اگر به درستی انجام شود ، می توانید برنامه بازاریابی وابسته خود را به حداکثر برسانید و سود بیشتری کسب کنید.
دسته: کسب و کار اینترنتی ,
نظر شما چیست ؟