خلاقیت.
این یکی از فضیلتهایی است که یک سایت برای رهبری رقابت بیرحمانه در
تجارت مبتنی بر اینترنت باید داشته باشد. با وجود رقابت و رقابت زیاد، هر روش
بازاریابی باید به کار گرفته شود و مورد استفاده قرار گیرد.
فرقی نمیکند که یک محصول قاتل دارید یا یک وبسایت با طراحی خارقالعاده، اگر
مردم ندانند که شما وجود دارید، مهم نیست و قرار نیست آن را بزرگ کنید. بدتر از
همه، کسب و کار شما ممکن است کشته شود.
در حالی که امروزه روشها و طرحهای زیادی توسط بسیاری از سایتهای تجارت
الکترونیک استفاده میشود، هنوز هم برخی از آنها وجود دارند که میتوانند به شما
در افزایش رتبهبندی محبوبیت کمک کنند. یکی از این موارد بازاریابی ویروسی
است.
در حالی که اصطلاح ویروسی به راحتی یک ویروس را به تصویر می کشد، کلمه
ای که برای همه دارندگان رایانه بسیار وحشتناک است، اما آنطور که به نظر می
رسد نیست. شما در واقع از ویروس کامپیوتری برای گسترش کسب و کار خود
استفاده نمی کنید. برعکس ممکن است شما را بکشد. همه به اندازه کافی از آن
تبلیغات پاپ آپ و جاسوس افزارها لذت برده اند.
مروری بر بازاریابی ویروسی
بازاریابی ویروسی که به عنوان تبلیغات ویروسی نیز شناخته می شود، یک تکنیک
بازاریابی است که برای ایجاد آگاهی عمومی از محصول یا شرکت خود استفاده می
شود. آنها از اشکال بسیاری از رسانهها برای دسترسی به مردم استفاده میکنند بدون
اینکه واقعاً محصول را با استفاده از سایر اشکال اعتیادآور که میتواند فرد را گیر
بیاندازد و مجبور یا سرگرم کند آن را به همراه تبلیغات محصول یا شرکت به
اشتراک بگذارد. با آن.
به طور خلاصه، شرکت ها بر این ایده سوار می شوند که اگر مردم محتوای یک
رسانه را دوست داشته باشند، آن را به دوستان و خانواده خود منتقل کنند. آنها از
رسانه های خاصی حمایت می کنند، مانند یک بازی فلش جالب، ویدیوی خنده دار،
داستان سرگرم کننده و مواردی از این دست، که ممکن است یکی از آنها را با برند یا
لوگوی شرکت یا توضیحات محصولات یا هر محتوای دیگری برای کمک به تبلیغ
شرکت یا محصولش به دیگری منتقل کند. .
بازاریابی ویروسی به دلیل هزینه نسبتا کم به ابزاری محبوب برای تبلیغات و
بازاریابی تبدیل شده است. برای جلوگیری از برچسب زدن به عنوان ایمیل هرزنامه،
بازاریابی ویروسی بر روی اشتیاق یک نفر برای ارسال محصول حساب می کند.
اگر شخصی نام شخصی را که به عنوان فرستنده می شناسد ببیند، آن را مسدود نمی کند و آن را نیز باز نمی کند.
بسیاری از شرکتها هنگام کمک به گسترش بازاریابی ویروسی خود، مشوقهایی
مانند تخفیف و تخفیف ارائه میکنند. آنها برای تعیین میزان یا تعداد انگیزههایی که
میتوانند به آنها نسبت داده شوند، به تعداد دریافتکنندگانی که بازاریابی ویروسی از یک فرد دریافت میکند، تکیه میکنند.
استفاده از بازاریابی ویروسی به نفع خود
مزیت اصلی و اصلی بازاریابی ویروسی این است که شما تبلیغات و آگاهی عمومی
زیادی در مورد سایت و شرکت خود دریافت می کنید. شما می توانید جریانی از
ترافیک ایجاد کنید که مشتریان بالقوه هستند. با کمی نبوغ و تخیل، به علاوه برخی
انگیزه ها یا جوایز، می توانید با تعداد زیادی از مردم تماس بگیرید و وجود خود را اعلام کنید.
اکثر سایت ها و شرکت ها به تاثیر بازاریابی و تبلیغات ویروسی می پردازند. عدم استفاده از آن می تواند کسب و کار شما را نابود کند. در کنار سایر طرحها و روشها در ارتقای سایت شما، مانند بهینهسازی موتورهای جستجو و مواردی از این دست، بازاریابی ویروسی میتواند به راحتی شما را در بازیهای رتبهبندی پیش ببرد.
بازاریابی ویروسی میتواند روشی زیرکانه برای آشنا کردن مردم با شما و شرکت
شما باشد. شما آنها را وادار می کنید تا تبلیغات شما را همراهی کنند. آنها همچنین
بسیار کم هزینه هستند که سرمایه گذاری نکردن در آن می تواند کاملاً یک خودکشی
تجاری باشد. تنها چیزی که لازم است یک ایده عالی است، یک بازی اعتیاد آور
خوب، یک داستان خنده دار بسیاری از ایده ها هنوز وجود دارند. یک شایعه یا شایعه
ایجاد کنید، بسیاری از فیلمها با استفاده از رسواییها و شایعات تبلیغ میشوند تا آنها
را به موآر تبدیل کنند. فیلم «پروژه جادوگر بلر» را به خاطر دارید؟
بسیاری از شرکتهای بزرگ بازاریابی ویروسی را امتحان کردهاند و داستانهای
موفقیتآمیزی با آن داشتهاند. یک مثال کلاسیک Hotmail مایکروسافت است. آنها
اولین شرکت بزرگ شناخته شده ای بودند که از این طرح استفاده کردند و برای آنها
معجزه کرد.
اکنون نوبت شماست که از بازاریابی ویروسی استفاده کنید تا برای شما معجزه کند.
همین حالا اقدام کنید و از مزایایی که بازاریابی ویروسی برای شما و ارقام فروشتان فراهم می کند بهره مند شوید.
دسته: انواع مقاله های وب وغیره... , کسب و کار اینترنتی ,
نظر شما چیست ؟