کسب و کار اینترنتی کمی گیج کننده است، مخصوصاً اگر واقعاً در آن آگاه نباشید. شما همچنین کاملاً خالی خواهید ماند و از خود میپرسید که چه نوع تجارت آنلاین برای شما بهترین است. چرا کسب و کار بازاریابی وابسته را امتحان نمی کنید؟
بازاریابی وابسته به عنوان یک رابطه تقسیم درآمد بین تبلیغکنندگان یا بازرگانان و ناشران آنلاین یا شرکتهای وابسته تعریف میشود. این یک روش کم هزینه برای بازرگانان برای فروش محصولات و خدمات خود است.
در این نوع کسب و کار آنلاین، شما مجبور نیستید هیچ ریسکی را بپذیرید، زیرا فقط باید پس از دستیابی به نتیجه، به شرکت وابسته پرداخت کنید. پس از به دست آوردن مشتری، بخشی از سود آن مشتری به عنوان کمیسیون به شرکت وابسته داده می شود. معمولاً یک شرکت وابسته برای ارجاع کلیکها، سرنخها یا فروش به وبسایت تاجر، کمیسیون دریافت میکند. درآمد وابسته مذکور می تواند مبلغ ثابت دلار یا درصد ثابت باشد.
از این سیستم ارجاع ساده مبتنی بر کمیسیون، برخی از شرکت های وابسته در این زمینه متخصص می شوند. در واقع، برخی از آنها هر ماه بیش از پنج رقم به دست می آورند. با این حال، در میان هزاران بازاریاب، تنها 1 تا 5 درصد از آنها به این سطح رسیده اند. و اگر شما از جمله افراد خوش شانسی هستید که به این سطح به اصطلاح نخبه دست می یابند، اکنون می توانید به درستی به عنوان یک "سوپر" وابسته نامیده شوید.
این بدان معناست که شما قادر به دستیابی به درصد قابل توجهی از فروش یا ترافیک در وب سایت تاجر خود هستید. سوپر وابسته ها نه تنها در بهینه سازی موتورهای جستجو متخصص هستند. آنها همچنین در بازاریابی خبرنامه، بازاریابی ایمیلی، پیوندهای متقابل، بهینه سازی کلمات کلیدی، تبادل لینک، تبلیغات در انجمن ها و روش های دیگر برای تبلیغ و تبلیغ محصولات و خدمات خود عالی هستند.
اما چگونه یک فرد به یک فوق وابسته تبدیل می شود؟ و چگونه می توانند راه خود را برای رسیدن به ستاره های فوق العاده وابسته به دست آورند؟ راه خود را به ستاره شدن فوق العاده وابسته به آن آسان نیست. و مطمئناً یک شبه اتفاق نخواهد افتاد. به خاطر داشته باشید که باید برخی از تاکتیکها را بپذیرید، استراتژیهای کسبوکار آنلاین مؤثر را اجرا کنید و البته زمان زیادی را به آن اختصاص دهید. شما نمی توانید بدون خون و عرق و بدون ویژگی های زیر یک فوق العاده باشید - صبر، پشتکار و تشنگی برای دانش. این سه ویژگی در تطابق با استراتژی کارآمد، فرمول ستاره شدن فوق العاده وابسته را در اختیار شما قرار می دهند.
استراتژی های بازاریابی وابسته کمی دشوار است اما قابل دستیابی است. شما فقط باید سخت روی آن کار کنید ابتدا به دنبال یک طاقچه منحصر به فرد و استثنایی باشید و روی آن تمرکز کنید. دلیل اینکه اکثر افراد در کسب و کار بازاریابی وابسته چندان موفق نبودند این است که سعی می کنند تقریباً همه چیز را زیر نور خورشید ارائه دهند به جای اینکه تمام توجه خود را در یک بازار خاص متمرکز کنند. اگر می خواهید تبدیل به یک شرکت فوق العاده شوید، سعی کنید تمام تلاش های خود را پراکنده نکنید. روی جایگاه خود تمرکز کنید و با تبلیغ، تبلیغات و فروش خوب آن را رشد دهید.
مرحله بعدی که باید پس از ایجاد انبار وابسته خود انجام دهید، تبلیغ آن است. اکثر شرکت های وابسته به موتورهای پرداخت به ازای کلیک متوسل می شوند. اما آنچه توصیه می شود این است که کشف کنید چگونه می توانید نتایج جستجوی ارگانیک را به دست آورید یا بهتر از آن، یک شرکت بازاریابی موتور جستجو را استخدام کنید. از این طریق می توانید از از دست دادن تمام سود خود در موتورهای پرداخت به ازای کلیک نجات پیدا کنید.
سپس با محصول خود آشنا شوید و مخاطبان خود را بشناسید. به یاد داشته باشید که اعتبار باعث ایجاد اعتماد می شود. و تنها در صورتی می توانید اطلاعاتی را که اعتبار شما را افزایش می دهد، بدست آورید که از محصولات و خدماتی که سایت شما ارائه می دهد اطلاع داشته باشید. اگر مخاطبین هدف شما به شما اعتماد ندارند، چگونه میتوانید انتظار داشته باشید که از فروشگاه وابسته شما خرید کنند؟ علاوه بر این، اگر برای یادگیری محصولات و خدماتی که توصیه میکنید زمان صرف کنید، ایجاد وبسایتی که به خوبی تبدیل میشود، برای شما بسیار آسان خواهد بود، که در ازای آن درآمد وابسته شما را افزایش میدهد.
سعی کنید محصولات تجار مختلف را تبلیغ کرده و مجدداً بفروشید. هیچ مشکلی در این استراتژی وجود ندارد زیرا این فقط راهی برای محافظت از کسب و کار شما و گسترش افق های خود است تا مطمئن شوید که به اصطلاح اثر قحطی را تجربه نخواهید کرد. جدای از آن، تبلیغ تجار مختلف در یک سایت، تعداد انگشت شماری از مقاصد را برای بازدیدکنندگان سایت شما فراهم می کند. این استراتژی همچنین شما را از آنچه بازدیدکننده میخواهد ببیند آگاه میکند و همچنین میتواند به شما کمک کند تا دریابید که تاجران مختلف در برابر یکدیگر چقدر خوب عمل میکنند.
همانطور که قبلاً در این صفحه ذکر شد، یک وابستگی فوق العاده باید این ویژگی را داشته باشد - تشنگی برای دانش. به این دلیل است که این ویژگی می تواند به او کمک کند که به روز بماند و در راس روندها بماند. اگر در بازاریابی اینترنتی دانش دارید، می دانید که آنچه چند ماه پیش اتخاذ شد ممکن است در حال حاضر قابل اجرا نباشد. بنابراین مهم است که به دنبال دانش باشید و مطمئن شوید که روزانه در مورد چیزهای جدید در مورد بازاریابی وابسته به روز هستید. به خاطر داشته باشید که شرکتهای بزرگ برای مطالعه، یادگیری و پذیرش تغییرات در تجارت آنلاین زمان میبرند.
و چه چیزی مهمتر است؟ هزگز تسلیم نشو
دسته: کسب و کار اینترنتی ,
نظر شما چیست ؟