بزرگترین مزیت استفاده از ایمیل به عنوان یک استراتژی بازاریابی شخصی
سازی و تقسیم بندی است. این مزایا همچنین بیشتر شرکتها از کمترین ویژگی
بازاریابی ایمیل استفاده می کنند. تهیه ایمیل های این شرکت برای هر گیرنده تا حد
امکان واضح و مرتبط است بسیار مهم است زیرا این ایمیل خاص با سایر ایمیل های
موجود در صندوق ورودی گیرنده رقابت می کند. ایمیل را می توان با شخصی سازی
خطوط موضوع ، مقالات ، پیشنهادات ، محصولاتی که نمایش داده می شوند و ایمیل
های جاری را بسته به عملکرد گیرنده مرتبط می سازید.
قبل از اجرای استراتژی بازاریابی ایمیلی بهتر است قبل از اجرای استراتژی ، قبل از
پیگیری آزمایش برای کشف مشکلات استفاده کنید. نتایج تست با بررسی فیلترهای
ISP ، لیست سیاه و فیلتر کردن قابل کنترل است. پیام های تست باید برای مشتری ها
و سیستم عامل های مختلف ایمیل ارسال شود. صحت را می توان با ارسال کد SPF
در پرونده DNS توسط فرستنده ایمیل ایجاد کرد. هر مشتری و پلت فرم ایمیل دارای یک پیش نمایش متفاوت است و آنها برای مسدود کردن تصاویر خط مشی های
متفاوتی دارند. برای مقابله با این ، ایمیل ها مجدداً طراحی مجدد شده اند تا به راحتی
خوانده شوند و به درستی ارائه شوند. قسمت بالای ایمیل باید حداکثر اطلاعات ممکن
را ارائه دهد. همچنین خلاقیت باید با بازی با رنگ ها و قلم های HTML افزایش
یابد. تصاویر باید کمتر مورد اعتماد باشند زیرا احتمال مسدود شدن بیشتر مشتریان ایمیل یا ISP ها بیشتر است.
همه چیز در طی یک دوره زمانی متفرق می شود. چیزی که چند ماه پیش کار می
کرد ممکن است امروز کار نکند. متغیرهایی مانند طراحی ، قالب ، سبک کپی ، خط
موضوع ، پیشنهادات ، انواع محتوا ، شخصی سازی ، دسته بندی محصولات و غیره
، باید دائما مورد آزمایش قرار گیرند.
از ابتدا به روابط الکترونیکی باید توجه ویژه ای شود زیرا اکثر درخواست های
در دو ماه اول پس از انتخاب مشترکان انجام می شود. باید برنامه ای به خوبی
سازمان یافته طراحی شود که مشترک را فوراً درگیر کند. یک پیام خوش آمدید باید
فوراً ارسال شود و به دنبال آن ایمیل فعلی شامل آخرین پیشنهادات و تبلیغات ارائه
شود. همچنین می توان یک ایمیل ارسال کرد که بهترین اخبار روزنامه های گذشته را
به همراه پیشنهادات اختصاصی برای تازه واردان ارائه می دهد. اعتماد را می توان با
روشن ساختن چیزهایی مانند فرکانس ، گزاره ، نوع محتوا و خط مشی رازداری از
ابتدا ایجاد کرد. جدای از تمرکز روی خریداران جدید ، مراقبت از مشترکان بلند مدت
نیز حائز اهمیت است. در طی یک دوره زمانی تقریباً پنجاه درصد لیست ایمیل
غیرفعال می شود. این اتفاق می افتد زمانی که مشترکین از مدت طولانی ایمیل های
شرکت را باز نمی کنند. چنین مشترکانی باید با تلاش برای جستجوی خطوط موضوع
جدید ، قالب های ایمیل جدید ، و با ارسال بهترین خبرنامه یا معاملات تند ، بیدار شوند.
برای آگاهی از شرایط مشتری و کشف روندهای احتمالی ، می توان نظرسنجی های کوتاهی انجام داد.
به جای تمرکز روی معیارهایی از قبیل کلیک کردن و باز کردن نرخ ها ، بازاریابان
باید روی اهداف نهایی مانند درآمد از طریق پست ، نرخ تبدیل ، اینکه آیا اقدام موردنظر به موقع انجام شده است یا نه ، تمرکز کنند و غیره. مشترکین باید روی آنها متمرکز شوند. گزینه جستجو همچنین در جذب مشتری تا حد زیادی کمک می کند.
بزرگترین کار تهیه یک برنامه بازاریابی ایمیلی است که در واقع دارای اهداف خاص
، اقدامات عملی و متریک موفقیت باشد. این برنامه باید منابع و بودجه کافی را شامل
شود. این برنامه اغلب باید با آزمایش و تجزیه و تحلیل مداوم ، با افزایش تقسیم بندی
و شخصی سازی ، و با استفاده از جدیدترین فناوری بهبود یابد.
دسته: کسب و کار اینترنتی ,
نظر شما چیست ؟